
KAYNAKAATrabzonspor Kulübü, Süper Lig’de Fenerbahçe ve Galatasaray ile yapacakları maçları Sloven hakem Slavko Vincic’in yönetmesini talep etti.Haberin DevamıHaberin Devamı
Haberin Devamı
Haberin Devamı
Bordo-mavili kulüpten konuyla ilgili yapılan açıklamada, “Futbolun adaletini korumak, rekabetin eşit ve adil şartlarda sürdürülmesini sağlamak, sporun ruhuna uygun bir şekilde sahada emeğin karşılığının verilmesini temin etmek, tüm paydaşların ortak sorumluluğudur.” denildi.
Açıklamada, şu ifadelere yer verildi:
“Bu doğrultuda kritik karşılaşmalarda maçın sonucuna doğrudan etki edebilecek hataların önüne geçmek adına, deplasmanda oynayacağımız Fenerbahçe ve evimizde oynayacağımız Galatasaray maçlarında tecrübeli ve en önemlisi hakkaniyetli bir yönetim sergileyeceğine inandığımız Slavko Vincic’in görev almasını talep ediyoruz. Türkiye Futbol Federasyonunu, futbolun adil yönetilmesi adına gerekli adımları atmaya ve bu kritik mücadelelerin, sporun ruhuna uygun bir şekilde yönetilmesini sağlamak için sorumluluk almaya davet ediyoruz.”

Haber Kaynak : CNNTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1099 kez okundu
2
Alanyaspor – Galatasaray! Muhtemel 11’ler
872 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
770 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
741 kez okundu
5
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
694 kez okundu