Süper Lig’in 29. haftasında Beşiktaş ile Galatasaray, Tüpraş Stadyumu’nda kozlarını paylaştı. Derbide kazanan, 2-1’lik skorla Beşiktaş oldu. Maçın ardından siyah-beyazlılar, Galatasaray’a göndermede bulundu.
PEŞ PEŞE PAYLAŞIM YAPTILAR
Son düdüğün ardından Beşiktaş, Galatasaray’a göndermede bulundu. “Namağlup tek şampiyon” yazısı, sahaya yansıtıldı. Güney kale arkasında ise “Namağlup tek şampiyon Beşiktaş” pankartı açıldı. Siyah-beyazlı taraftarlar, büyük coşku yaşadı.
İşte o paylaşımlar;


Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1098 kez okundu
2
Alanyaspor – Galatasaray! Muhtemel 11’ler
871 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
769 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
741 kez okundu
5
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
693 kez okundu