Gaziantep’te Şahinbey Belediyesinin el sanatları kurslarına katılan kadınların hazırladığı eserler sergilendi.
180 KADININ ESERLERİ
Belediyenin filografi, ebru ve hüsn-i hat kurslarına katılan 180 kadının eserleri, Şahinbey Millet Camii ve Külliyesi bahçesinde sergilenerek satışa sunuldu.
“GELİR ELDE ETMELERİNE İMKÂN SAĞLADIK”
Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, açılıştaki konuşmasında, kurslarda eğitim gören kadınların eserlerini sergilerle satışa sunarak satış yapmalarına ve buradan gelir elde etmelerine imkân sağladıklarını söyledi.
“SOSYALLEŞMELERİNE KATKIDA BULUNDUK”
Kurslarla kadınların sosyalleşmesine de katkıda bulunduklarını anlatan Tahmazoğlu, “Onların ev ekonomilerine katkı sağlamayı hem de bu güzel sanatın devamını sağlıyoruz. Hanım kardeşlerimiz burada güzel diyaloglar içerisinde streslerini de atıyorlar. İnşallah devamını da getireceğiz” dedi.
15 EYLÜL’E KADAR GEZİLEBİLECEK
15 Eylül’e kadar gezilebilecek sergi, Gaziantep Valisi Kemal Çeber, AK Parti İl Başkanı Fatih Muhaddis Fedaioğlu ve beraberindekiler tarafından açıldı.

Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
21 Haziran 2026SPOR
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026SPOR
21 Haziran 2026SPOR
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026
1
Ortopodoloji İle Diyabetik Ayak Yarası Tedavisi
5155 kez okundu
3
SMMOR: A Trusted Platform for Social Media Growth Services
4148 kez okundu
4
OyunPress: Oyun Dünyasının En Güncel Kaynağı
3492 kez okundu