
Türkiye Güreş Federasyonunun açıklamasına göre, Arnavutluk’un başkenti Tiran’da yapılan Muhamet Malo Turnuvası’nın son günündeki grekoromen müsabakalarında mindere çıkan Türk sporcular, 4 madalya kazanırken, organizasyonu ikinci sırada tamamladı.
KEREM, EMRE VE BURHAN ŞAMPİYON OLDU
Organizasyonda 63 kiloda güreşen Kerem Kemal’dan sonra Emre Mutlu (55 kilo) ve Burhan Akbudak (82 kilo) da şampiyonluğa ulaştı.
Mehmet Mustafa Şahin (72 kilo) ve Muhammed Hamza Bakır (130 kilo) ise gümüş madalyayı boynuna taktı.
Elvira Süleyman Kamaloğlu kadınlar 57 kiloda gümüş, Feyzullah Aktürk ise serbest stil 92 kiloda bronz madalya almıştı.


Kaynak: Anadolu Ajansı (AA)Fatih Yıldırım
Yazar
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1099 kez okundu
2
Alanyaspor – Galatasaray! Muhtemel 11’ler
872 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
770 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
741 kez okundu
5
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
694 kez okundu