KONYA’daki Suriyeliler, muhalif grupların başkent Şam’ın kontrolünü ele geçirmesi sonrası kutlama yaptı.
Konya’ya yaşayan Suriyeliler, Şems-i Tebrizi Türbesi önündeki parkta toplanıp, Esad yönetiminin kontrolünü kaybetmesini, ‘Suriye birdir’ sloganlarıyla kutladı. Polis, kutlama alanı ve kenttin önemli noktalarında güvenlik önlemi aldı.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
1
Ortopodoloji İle Diyabetik Ayak Yarası Tedavisi
4915 kez okundu
3
SMMOR: A Trusted Platform for Social Media Growth Services
4147 kez okundu
4
OyunPress: Oyun Dünyasının En Güncel Kaynağı
3490 kez okundu