Hak mahrumiyeti cezası nedeniyle Fenerbahçe derbisini Kadıköy’de izleyemeyen Beşiktaş Başkanı Serdal Adalı, yönetim kurulu üyeleri ile birlikte takımı Nevzat Demir Tesisleri’nde karşıladı.
Gedson Fernandes başta olmak üzere tüm takımı tebrik eden Adalı, kaptanlar Necip Uysal ve Mert Günok ile de kısa bir görüşme gerçekleştirdi.
Derbi galibiyetine rağmen işlerinin bitmediğini vurgulayan başkan, ligi 3. bitirip Avrupa’ya gitmelerinin şart olduğunu bildirdi.
Başkan Serdal Adalı’nın takıma galibiyet primi olarak ise Galatasaray derbisinde olduğu gibi 500 bin Euro duyurduğu belirtildi.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1099 kez okundu
2
Alanyaspor – Galatasaray! Muhtemel 11’ler
872 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
770 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
741 kez okundu
5
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
694 kez okundu